Mobilno bankarstvo
mIKB Active – mobilno bankarstvo za građane je usluga Istarske kreditne banke Umag d.d. koja u svakom trenutku omogućuje pristup pregledu računa, stanjima, prometima te ostalim uslugama i pogodnostima, na najbolji način koristeći moderne mobilne tehnologije. Korištenje pametnog telefona ili tableta uz internetsku vezu omogućava brzo, jednostavno i sigurno upravljanje osobnim financijama.
Usluga se ugovara na temelju popunjenog Zahtjeva u bilo kojoj poslovnici Banke uz predočenje važećeg identifikacijskog dokumenta (putovnica, osobna iskaznica). Nakon ugovaranja usluge putem SMS poruke zaprima se aktivacijski ključ. Nakon preuzimanja i inastaliranja aplikacije s Google Playa ili App Store-a, unosom aktivacijskog ključa i odabira korisničkog PIN-a, aplikacija je spremna za rad.
Brojne su prednosti korištenja usluge:
- povoljne naknade za provedbu naloga
- dostupnost usluge neovisno o radnom vremenu poslovnica
- dostupnost usluge na svim lokacijijama s pristupom internetu
- automatsko popunjavanje naloga s 2d bar kodom
- potpuna kontrola nad platnim nalozima
- uvid u kretanje naloga po statusima te kretanje prometa i stanja po računima
Preduvjeti za aktivaciju usluge su:
- otvoren transakcijski račun potrošača u IKB-u
- mobilni uređaj sa iOS (Apple) ili Android operativnim sustavom
mIKB Active omogućuje:
- prijenos i plaćanje u domaćoj valuti
- pregled stanja i prometa računa
- slikaj i plati – mogućnost plaćanja učitavanjem podataka s 2D bar koda
- nalozi u najavi - zadavanje naloga unaprijed s izvršavanjem do 14 dana u budućnosti
- kreiranje i spremanje predložaka platnih naloga
- zadavanje, potpisivanje, brisanje i opozivanje platnih naloga
- pregled naloga po statusima
- praćenja troškova (kategorizacija naloga, statistika potrošnje)
- otkup i prodaja deviza
- pregled tečajne liste
- pregled lokacija poslovnica i bankomata Banke
- kontakti Banke
- kalkulator konverzije valuta i anuiteta kredita
Sigurnost
Korištenje mIKB Active aplikacije za iOS i Android platforme mobilnih telefona je potpuno sigurno. Pristup aplikaciji je zaštićen osobnim PIN-om koji je poznat samo korisniku usluge. Aplikacija automatski isključuje korisnika nakon isteka sigurnosnog vremena nekorištenja aplikacije. Unosom 3 uzastopna neispravna PIN broja korisnik usluge je blokiran te se osobno mora javiti u poslovnicu Banke radi deblokade korisnika usluge.